torstai 8. syyskuuta 2011

Uusi koti Alppilassa.


Kenellä ei oo kaaos, ku just muuttanu ?



Ette voikaan kuvitella, kuin ihanaa on saada laittaa omaa kämppää ihan omin luvin ja mielin - ilman ulkopuolista härdlääjää. Voi sitä onnentunnetta, ku saa omat astiat kaappiin ja KÄYTTÄÄ niitä ! Sittekö sielä kämpillä ei ollu mitään, millä pyyhkiä lattioita. Jotenki sen pienen hiekanmurusenki bongas - ja bongaa muuten edeelleenki jostai ihan SUPERkaukaa.



Ja muuten keskiviikkona tulee AKU ANKKA ! Mahottoman kiva saaha joskus jotain postia ja iloita siitä, toisin kun tulee lasku - tai Olemme vahvistaneet osoitteenmuutoksenne -ilmoitus.



Arvaa ku mie pomppasin kattoon ( - sain muute monta tuntia viel hieroo päätäni), ku isä soitti töihin ja ilmotti ostaneensa mulle mikron ja IMURIN ! Olen siis ylpeä punaisen imurin - ja muuten maailman pienimmän sellaisen omistaja. Vaikka olen asunu vasta reilut 3 viikkoa tuossa kauniissa yksiössäni, olen kerinny ostamaan jo kolmet luutut - sitä nääs tulee aika krantuks noitten luutujen kans, ku haluaa ihan tosissaan siivota.


Minusta on siis myös tullut aivan mahoton siivousintoilija. Töissäki siivoisin koko ajan, jos se oikeesti ois mun koti - perhepäivähoitajan hommiin ei nääs kuulu ihan kaikenlainen siivoominen. Kyllä, kuulit oikein. Olen nykyään perhepäivähoitaja. Mulla on kerranki oikein kuvaava virkanimike. Sillä tarjoilija-nimikettä (, joka ennen olin) oli joskus ihmisten vaikea ymmärtää, niitä kun on niin monenlaista ja väristä sellaista. Perhepäivähoitajana nimenmukaisesti hoidan lapsia ja teen normeja perheen äidin askareita: laitan ruokaa, tiskaan astioita, luen lapsille kirjoja, käyn lasten kans ulkona ja siivoan jälkeni. Tuo jälkien siivoaminen on aika hankala käsite, sillä joskus tekee mieli tehdä vähän enemmän - pestä vessaa esimerkiksi. Ja tää on kaikki mitä totisinta totta.


Syyskuun lopussa mie ostan oman koneen ja muuten ihan mahottoman äkäsen sellasen. Voi, ku mie sitä olen kauan odottanu. Sitte vaa nettitikkuostoksille, niin onnentunteeni on täydellinen ! :D Jos sitte jotenki sais korvattua nää kaikki menetyt hetket teidän lukioideni ja blogini parissa. Ps. Kuvat eivät ole "niitä parhaimpia", mutta ompa ees jotain näytettävää muutostani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)