torstai 18. marraskuuta 2010

ABIhupparit !

 Tänään on ollu aika makia päivä ! :D Mulla nimittäin alko koulu vasta 13-15, joten sain nukkua niin paljoku ei enää väsytä ! :) Arvaatte, että olin aamulla mielissään. Oli niin mahtava herätä ilman herätyskellon sointia ! AH ! Sitten vaan pyörän selkään ja kouluun. Oli muuten tosi vaikeaa venyttää kouluun menoa 12:30 (ruokailu) !! Olin vaatteet päällä ja jo menossa kello 11:54.. No ajattelin, et mitä turhaa mennä niin aikasin, pötkähin sängylle ja rupesin pelaamaan kännykällä jotain kuivaa tetristä ! :) No, pelasin sitä jonku aikaa ja päätin lähteä, ja kello oli silti 12:20 ja päätin, että en jaksa enää yrittää kuluttaa aikaani johonkin turhuuteen ja vinssasin kouluun.

Olin koko päivän hirveen iloinen ! Oikeesti, ku saa nukkua, niin sillo tulee ihan mielettömän onnelliseks. Kaiken huipuks, me saatiin meijän ABIhupparit !! Ai että ! Niin makian tuntunen päällä, hieno, huipun värinen ja just huipun kokonen ! Ei siis mitään valittamista ! :)

                    Tuon kuvan suunnitteli joku meijän koulun abeista.


On se huippua pukee päälle semmonen huppari, jossa on meijän koulun
                                           VIRALLINEN LOGO !



Oon muute melkein joka ilta nytten lähiaikoina polttanu kämpillä kynttilöitä. :) Ihanaa ja jouluista. Ois vaan kiva saaha jotain vielä joulujuttuja, kuten jotku kivat jouluvalot, ku en löytäny niitä kotoa. Hmm. Mitäpä tänne keksis.

Mulla on muuten eessä ensimmäinen kämpälläviettetty viikonloppu, ku mun on siis pakko yrittää tehä viikonloppuna vihdoin se kirjaessee. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)