keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Jääräpässi, joka uskoo vasta sitte ku toiset pakottaa..

Haha, mulle tosiaan kävi tänään näin, että lauluopettajani passitti minut kotiin parantelemaan ihtijäni. :D Se oli melkein raivona, ku mie olin koulussa enkä kämpillä. Se kerto kaikkee mitä mun kurkussa tapahtuu ja mitä mun äänihuulille voi tapahtua yms yms. Sitte se pakotti mut kijottaan opettajalle viestin, etten tuu kouluun ja katto vieressä että mie varmasti lähetän sen. Sitte se sano saattavansa mut pyörälle asti, että se varmasti voi luottaa siihen että lähen kotiin. :D Ihanaa, että joku ees huolehtii.

No sitte vast tajusin kuinka suuren riskin mie otan ku meen kouluun sairaana !! Se mun laulu opettaja ties aika paljon tästä asiasta ja se kyllä sai mut vakuuttuneeks, että ehkä ois parasta pysytellä nää kaks päivää ainaki täällä kämpillä sängyssä.


Mun päivä on siis tässä:
1.Menin tunnin liian aikasin kouluun
2.Lauluopettaja passitti kotiin
3.Saavuin kämpille

4.Ajattelin, että tottahan sitä ois voinu käyä kaupassa matkalla, mutta a.) ei ois ollu rahaa b.) en hoksannu käyä ja c.) en ainakaan enää lähe tonne kylmään sateeseen. joten 5.Menin sänkyyn
6. Laitoin Idän pikajunan arvoitus -äänikirjan soimaan
7.Laitoin kännykän laturiin ja
8.Pelasin kännykällä ja
9.Pelasin ja
10.Pelasin
11. Soitin äitille, jospa se vois toimia mun hyvänä haltijana ja käyä a.) kaupassa ostamassa mulle maitoa b.) tuomaan mun huilun. Ja
12.Soitin sofialle (aika monta kertaa, ku sillä ei jostain kumman syystä ollu niitä kenttiä ??:D)
13.Pelasin kännykällä ja
14.Pelasin
15. Aukasin äitille oven
16.Halasin sitä
17.Ruvettin äitin kans purkamaan kassia ja sieltä löyty kaikkee muutakin, mitä olin pyytänyt a.) tummaihosten pusuja b.) Fin-Rexin neoa (vai miten se kirjotetaan) c.) Carmolista d.) mustaviinimarjamehua e.) pullaa :D
18.Saatoin äitin alas
19.Palasin sänkyyn
20.Laitoin Harry Potter ja viisasten kivi -äänikirjan kuulumaan ja
21.Pelasin kännykällä ja
22.Pelasin
23.Tulin koneelle
24.Kirjotin blogiin. :D Tietenki noihin kuulu vielä syömiset, mutta en jaksa laittaa niitä, ku niitä on niin monta (Hain harva se minuutti syömässä yhen mandariinin), enkä muista missä välissä ne oli.

Mie en tosiaan aikonu kirjottaa, ku tosi pikku tekstin tänne, mutta tässä sen taas näkee.. Kauniita unia :)

4 kommenttia:

  1. on tosi kiva tietää noi sun puuhat noin yksityiskohtaisesti. Oisit vaan laitttanu ne syömisetki niin oltais tiedetty mitä sinä olet syönyt ;)-Anonyymi-

    VastaaPoista
  2. 1.Oli tylsää 2.En jaksanu tehä järkeviä lauseit 3.pakkomielle..

    VastaaPoista
  3. onkait se mukava tietää mitä A-k tekee ja missä menee : )

    VastaaPoista
  4. Haha :D JOs jaskaa mennä minnekkään, vaan källii kämpillä.. :)

    VastaaPoista

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)