tiistai 7. joulukuuta 2010

Itseppäisyyspäivä


Eilen oli siis itsenäisyyspäivä ja serkkupoikani 18-vuotis synttäripäivä, joten ohjelmassa oli mennä pitsalle ja sitte H-putaalle.


No sitte noin puol 3 oltii syömässä ja tilasin pitkästä aikaa pitsaa.. Hmm.. olin paastonnu koko aamun ja mulla oli (muka) kauhee nälkä, ja söin pitsasta vaan 1/4.. No jäipähän täkski päiväksi.


No sitte lähettii illan viettoon, ja voi että ku meillä oli kivaa ! Tinke sai oikein kunnon lahjaröykkiön (Ostettiin sille putkikassi, joka oli täynnä pieniä [ja isoja] "Timolle" osoitettuja paketteja). Timo totesi, ettei vielä oo koskaan joulunakaan saanu niin paljon lahjoja :D Haha. :) Lisäks mie olin tehny siihe semmosen hauskan kortin (vähän isompi ku A4).


Voi ei, ilta oli liian huippu, joten mun oli a.) vaikee saaha unta b.) vaikee herätä c.) hyväksyä, että pitäs mennä kouluun ja d.) mahotonta olla odottamatta seuraavaa viikonloppua. :D


Tänään oliki koulussa tosi mälsää. Yritin vähän vaihtaa kursseja, nii se meni ihan rehtorin tasolle, ja ku se sinne asti menee, nii voit olla aivan varma siitä, että mikään ei onnistu. Onnistuin vaan vuodattamaan kyyneleitä. :) Opettajien eessä vain kyynelehdin.. Voi nolo. :) Sille ei katos voi mitään, jos on näin herkkä. Varsinki ku mulla tulee nii helposti kyyneleet. :D Tietenki opet nyt juoruaa pillittävästä kurssinvaihtajasta.. hmm.. No JUORUTKOOT ! :D Surkee :) Oon päättäny olla välittämästä enää mistään ja mennä vaan eteenpäin. "Eteenpäin sanoi mummo lumessa." (Osaan puhua konsulttia ja ps. kattokaa joulukalenteri) :D


JK. Helmitilaukseni saapui ! :D Huippua ! Harmikseni huomasin vain, että olin epähuomiossa tilannut kultaista kupari lankaa, enkä hopeista. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)