tiistai 17. tammikuuta 2012

Hyvä haltia, vai mikä ?

Eilen pääsin, päädyin tai oikeammin sanottuna jouduin kaupungille ihan sitä aikaisemmin suunnittelematta. Olin päivän miettiny kuinka ihmeessä saan itseni raahattua kaupunkiin Stockmannin palvelupisteelle hakemaan uutta OuluCardia sillä vanhani on teillä tietämättömillä. Siinäpäs tulikin ilmi, että minun olisi mahdollista päästä perheen äidin kyydissä kaupunkiin ja sieltä pois. Työpäiväni jälkeen sovimme, että lähtisin hänen mukaansa.

Minun oli siis tarkoitus vain käydä hakemassa kortti ja ostamassa Top-Sportilta Aapolle korvatulpat. Heti palvelupisteelle kävellessäni huomasin, ettei suunnitelmani jäisi siihen sillä joka puolella silmänkantamalla näin Ale-kylttejä ja jokaiseen kirjoitetun: "50%"... Ehkä mun olisi siinä samassa vain pitänyt sulkea silmäni, ohjata askeleeni saman tien hissin ovesta takaisin sinne mistä olin tullut ja haparoida kaupasta saman tien ulos. Olisihan minun sentään pitänyt ajatella edessä häämöttävää Sveitsin matkaani.

Eivätpä muutkaan välttyneet minun kokemasta 50%-hurmastani sillä soittelin ties keille kaikille, että olisiko hänellä mahdollisesti tarvetta sellaiselle & tällaiselle. Tunsin itseni eräänlaiseksi hyväksi haltiaksi. Sain yllättävän paljon aikaan kahdessa tunnissa. Eikä se tuntunut vielä miltään. Olisin voinut jatkaa shoppailua ties kuinka kauan, ellei ulkoiset pakotteet, kuten rahan puute ja ystäväni kutsu kämpällensä olisivat kiiruhtaneet minua rientämään.

Päädyimpä vielä shoppailun päätteeksi erään ystävällisen vanhemman pariskunnan johdattamana ennakkoäänestyspaikalle äänestämään "sitä oikeata henkilöä", jonka pariskunnan miespuolinen henkilö kehotti minua tekemään.

Päivästä kehkeytyi aivan mainio ! Olin niin onnellinen ja iloinen, kun kerrankin tuntui siltä, että olen saanut jotain aikaiseksi. Kiitos myös Millalle ja Päikille, illan mahtavasta päätöksestä ja mainiosta juttu seurasta ! Illan aikana käytiin läpi sekä politiikan että sydämenkin asiat.

Lauantaista ja sunnuntaista kuulette vielä. Kuviakin luvassa ! Sen verran voin paljastaa, että kielillä puhuttiin. Good night.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)