maanantai 28. helmikuuta 2011

Epäonnistumisista onnellisuuteen

Pien Aune-Kerttu vain
yksin istuu tässä.
Pien Aune-Kerttu vain
tietokoneen eessä.
Ei kämppistä näy eikä huoltakaan.
Aakoo sanoo että: "Olen iloinen"
Pien Aune-Kerttu vain
yksin istuu tässä.
Knirsk, knarsk, NAM !

Olen siis TODELLA iloinen. Lauantaina meni kaikki mönkään, ku jouvuin juoksemaan kaupungissa MAOL:ia hakemassa. (Mun MAOL on menny hukkaan (?) Joten tarvitsin uuen pystyäkseni lukemaan matikkaa.) Jamera oli 25 min sitte menny kiinni ku kurvasin sen pihaan ! "TERVE" , sanoin ja meinasin KUNNOLLA hermostua. Onneksi muistin Suomalaisessa Kirjakaupassa olevan myös käytettyjä kirjoja, joten hölökkäsin sinne.

"Joo, meillä ei oo MAOL:ia käytettyinä." , vastasi myyjä, kun kysyin häneltä sitä. Koska mun oli PAKKO saaha MAOL, mun täyty ostaa se uutena, joka makso n. 24 € !! HOHHOIJJAA sanon minä ! Pientä kiristystä. Noh, ei ollu kuitenkaa ihan turha reissu ja sain MAOL:ini...


Päivä näytti kurjimmista kurjeimmalta, mutta kun Timo serkkuni pyysi minua niille Hputaalle sain itteni innostumaan ja kipittelin pysäkille. Jostain kumman syystä 50 ei tullut, vaikka aikataulun mukaan sen olisi pitänyt tulla, joten sain odotella tunnin pysäkillä 20:stä. Hputaan Apsilta sitten ystäväni Sampsa nouti minut mukaansa serkulleni. 

Ja voi että, en osaa sanoin kuvailla kuin hauskaa oli olla taas ystävien kesken ! Voi että, mun poskipäät on edelleen kipeät mahtavan vklp:n ansiosta. Mietteitä synkisti vain rakas siskonlapseni ja parahin ystäväni Sofia, joka kipristeli sängyssään melkein kuolettavan korkeassa kuumeessa. 

Jäin yöksi, mutta en ajatellut pilata lukemisiani sillä että olin kyläilemässä, joten klo 9:00 kelloni soidessa ponkaisin ylös sängystä ja lähdin alas laskemaan matikkaa. :) Ei siis ihan huvittelemiseksi mennyt.


Koko sunnuntain ja tämän päivän oon ollu yhtä hymyä ! Ei edes loskahöyskät (, jotka meinasivat tuhat kertaa heittää minut pyöräni selästä huristaessani Oulun Tuomio kirkkoon) saaneet mieltäni alentumaan, vaan melkein nauroin niille ! :D Oulun keskustan mäkkäri sai taas osansa vähäisistä roposistani, mutta viis siitä, kun mieli on virkeä ja maha täysi !

Tänään matikan kertaustilaisuus ei olisi voinut mennä paremmin. Osaamistaitoni kohentuivat ! Olin niin mielissään ! Voi että, vieläkö sain tietää että olin saanu ruotsin kuuntelusta 50/90, ei enää mikään voinut olla enää paremmin ! 

Sanoja tästäpäivästä. Koulusta tullessani olin niin iloinen, että oli pakko keksiä uusi ruononpätkä jääkaapin oveen

Rakastan elämää (ja hyvää ruokaa!!) ! :)

6 kommenttia:

  1. Tullee itekki jo hyvälle tuulelle ku näitä lueskelee :)) paitti jos on muutenki jo nii ei kai se ihme :D

    VastaaPoista
  2. Päikki,
    haha ! Mahtava jos se on tosiaan näin ja saan silleen ihmiset hyvälle tuulelle ! :D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana runo aune-kerttu, tykkäsin :DD muutenki oli kivaa :DD (p.s. määki tykkään hyvästä ruuasta :)) -milla-

    VastaaPoista
  4. Milla,
    Hieno runo joo, pikkusenko käyttää tuota intertekstuaalisuutta, nii saa hyvin hienoja runoja aikaseksi ;) Suosittelen testaamaan !! HAHAHA ! :D :D

    VastaaPoista
  5. niin joo sitä :DD pitääpä kokeilla joku kaunis päivä ko tähä asti ite tehny :DD -milla-

    VastaaPoista

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)