keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Palkintojen palkinto

Kyyneliä, tuskaa ja lohdutonta itkua oli koko eilinen päivä. Syynä oli päälimmäiseksi se, että tuntu todella siltä, etten osaa matikkaa yhtään !

Nyt se on siis ohi ja mitä mahtavampi fiilis ! Se koe, oli TOSI
kiva ja eiköhän se hyvin menny. Ällää odotellessa.. (Jos se sieltä nyt on tullakseen.) Eeki ois ihan kiva :) En muistanu ees syyä sen kokeen aikana, ku oli niin huippua ja mielenkiintosta tehä sitä koetta !

 Tänään huomasin vasta, miks mun kannatti opiskella: tällästa palkintoa, ei saa mistään urheilusuorituksesta tai -kilpailusta ! Tää on jotain uskomatonta. Se tunne, että on saanu tehtyä elämässä jotain niinki suurta ku yo-kirjotukset ja päässy jo tähän asti ! Viimenen ponnistus koittaa perjantaina, kun kirjotan uskonnon reaalin. Sen jälkee voin vaan hyppiä ja iloita vapaudesta ! Viimenen palkintojenjako on tietysti vielä eessä, mutta enköhän ole turvannut paikkani korkeimmalla pallilla ! Tein kaikkeni tähän kaikkeen, enkä voi sitä verrata arvosanoihin tai muiden saavutuksiin. Tärkeintä on se, että saan sen kaikkein tärkeimmän palkinnon: hyvän mielen, ylpeyden omista saavutuksista ja sen hulvattoman vapaudentunnon  ! Symbolina valkoinen ja mustalippainen ylioppineen lakki.


Kämpille pyöräillessäni satuin huomaamaan, että sisko oli soittanut ja pirautin takaisin. Hän pyysi minua lapsensa ja minun kummilapseni Saran vauvvauintiin. Tietysti olin heti lähössä ja voiku meillä oli siistiä. Sulosempaa lasta saa ettiä ! Sara sukelsi ekaa kertaa eikä ollu moksiskaa. Tuijotti vaan pyöreillä silmillä ja suu ammollaan. Siellä sattu olemaan samana päivänä kuvaus, joten pääsin myös kuvaan. Ois mahtava saaha pesti vauvvauintikuvauksiin. Vois yhistää kolme minun rakastamaa asiaa: valokuvaus, vauvat ja vesi (= kolmen VEEN onnellisuus). Laittas hakemuksia: "Haluaisiko joku pestata oikeein lapsia rakastavan ja intohimoisen kuvaajan kuvaamaan vauvvauinteja? Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä. :D Eiköhän tuolla heruis ees pari keikkaa, vai mitä  ? :D :D


Uinnin jälkee hain sitte tuosta Tuiran Pitseria Nohandrasta pitsan mukaani ja käpyttelin ylpeänä kämpille kylmässä viimassa. 


Vähän mie repesin, ku availin ihmetellen kirjekuorta (Ps. Mulle tulee harvoin kirjeitä.) ja sieltä paljastu kirje, joka koski TV-lupamaksuja ! :D "Mikäli otatte television käyttöönne, tulee siitä tehdä tv-ilmoitus Viestintävirastoon tv-maksun laskuttamista varten.." .. Mikäli otan. HAHA :D Kyllä ilmottaisin TODELLAKIN jos sellasen ottasin. Kummallista, miten nuo hoksaa lähettää tuommosia kirjeitä vasta sitte, ku asuu jo elämänsä toisessa kämpässä (ei ne mitään mulle Intiöön lähettäny). :D

2 kommenttia:

  1. Heii, mulla ois yksi kysymys. Ei oo toki pakko vastata, mutta mun tekee silti mieli kysyä:)
    Eli kirjoitin tossa googleen hakusanaksi suvikset, ja siltä tuli ekaksi toi sun profiili kuva. Aloin siinä miettiä, et olisitko sä vanhoillislestadiolainen? Rupesin sitten lukemaan blogiasi ja päätin uskaltaa kysyä:)

    http://minun-unelmani.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oili,
    hyvä kun uskalsit kysyä, sillä sitä minä tosissaan olen :) Anteeksi viivytys tähän vastaukseen, mutta ku mie en ole päässyt koneelle vähän yli viikkoon, nii on ollu melkein mahotonta vastata :)

    VastaaPoista

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)