keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Tehot täysille

Mun teholukeminen alko eilisestä päivästä ja huomasin tänään, että olen saanut luettua näinä kahtena päivänä sen, mihin mulla meni lukulomalla viikko ! Voittaja fiilis ku saa vihdoin jotain aikaiseksi !


Mua vaan pelottaa, että miten mulla riittää aika nytkään, ku perjantaina ois saksan yo, enkä oo vielä kummemmin lukenu. Matikan teoriat sain tänään luettua loppuun ja tuli jopa hieman laskettuakin. Kuitenkin mun pitäs varata ainaki päivä vielä kokonaan laskemiselle, mutta maanantaina pitää viedä jo laskimet tarkistukseen eikä enää maanantaina tai tiistaina enää ilman laskimia voi laskea. Ruotsinki lukeminen on jääny siihen yhteen päivään ja senki yo ois jo maanantaina ! Noo, eiköhän tästä selvitä ! Pääsinhän mie kaikki prelitki läpi !

No mitä siis tarkoittaa minun teholukeminen ? Se tarkottaa sitä, että herään 9:00 aamulla ylös, syön aamupalan, pakkaan eväät mukaan ja polokasen kaupungin kirjaston lukusaliin lukemaan ! Erinomainen paikka lukia, sanon ! Kämpillä mulla ei oo tarpeeksi itsekuria lukea. (Mistäköhän se johtuisi ?)


Eilen luin putkeen jotain n. 5 tuntia ja tänään meni 7 ! Oisin voinu jäähä sinne pitemmäksikin aikaa, mutta päätin kuitenki lähteä. Taisin olla ainut, joka viipy sielä niin pitkään ! Tuo lukeminen tuntuu erittäin kivalta tuola lukusalissa, ku siitä tulee rutiini ja ku saa oikeesti rauhassa keskittyä, eikä koko ajan pyöri mielessä: "Laittasko koneen päälle vai ei?"


Vieläkö aurinko on paistanu joka päivä niin mahottoman kirkkaasti ja se pilkottelee lukusalin ikkunoista sisään, pysyy mieliki virkeänä ! Sielä salissa on hyvä ilma, ku sielä pietään välillä ikkunaa auki ja jotenki se valosuuski lisää lukemiseen puhtia ! Suosittelen ERITTÄIN lämpimästi.

-Joo tuon varjon heitti ilmoille tosiaan AURINKO ! Ei valo !

Ps. Perjantaina käydään kattomassa äitin kans mun yo-mekkooni sopivaa kangasta, että äiti osaisi ostaa oikeanlaista sieltä Thaimaasta ! 

-Kyllä kuulitte oikein ! Äiti ja isä lähtee ens viikolla Thaimaaseen ja äiti ehotti, että hän ostaisi sieltä sen kankaan, jos nimittäin silkkiä haluan. Thaimaasta saa halvalla silkkiä !

2 kommenttia:

  1. wuhuuu! saitko mun kommentista idean vai mistä tuohon tykkäyksee? :D käskeppä tuua mullekki sitä silkkiä, kelpais tehä siitä vaikka mitä (: jakseleha lukia loppuu asti! (:

    VastaaPoista
  2. Päikki,
    Joo, sulta sain idean ja ku Elsi vielä vähän neuvvo mua niin tykkäystoiminto oli valmis !

    Haa, raha ei kasva puissa kultaseni ;)

    Ja kuule, äläs huolehi. Kyllä mie jaksan !

    VastaaPoista

Sinä, joka et omista google-tiliä tai muuta profiilikenttässä mainittavaa tiliä, voit myös kirjoittaa kommentin joko nimettömänä tai halutessasi haluamallasi nimimerkillä. Se onnistuu niin, että

- kirjoitat ensin sanottavasi alla olevaan tekstikenttään
- valitset "valitse profiili" kohtaan Nimi/URL-osoite
- kirjoitat haluamasi nimimerkin tekstikenttään ja jätät "URL-osoite"-kentän tyhjäksi ja painat "jatka"
- Ja sitten painat vain "lähetä kommentti" ja kommenttisi on nähtävissä!

Suurkiitos kommentistasi ! :)